About Me

2 Bahan Yang Sangat Kuat Ini Akan Membersihkan Badan Anda Dari Parasit Dan Lemak Simpanan..

2 Bahan Yang Sangat Kuat Ini Akan Membersihkan Badan Anda Dari Parasit Dan Lemak Simpanan..
Kita semua mempunyai ketagihan gula yang membuat kita mencari makanan manis dan coklat. 


Tetapi sedikit yang kita tahu, apabila kita melakukan ini, kita sebenarnya mewujudkan suatu keadaan yang mengumpulkan lendir yang berlebihan di dalam badan kita, ini membuatkan kulat dan bakteria untuk membiak dan membiak dengan cepat.

Usus manusia kita sering menjadi rumah kepada parasit. Mereka berkembang maju pada gula dan segala-galanya yang boleh diubah. Jika anda sentiasa berasa agak rendah gula, maka kemungkinan parasit hidup dalam usus anda.

Tetapi anda boleh dengan mudah menyingkirkan parasit ini dengan membiarkan mereka (Parasit) kelaparan menggunakan diet sihat dan pembersihan teknik sementara dan juga menyingkirkan banyak gula dan bijirin dari diet harian anda. Selepas menghapuskan parasit ini, anda akan melihat penambahan tenaga dalam badan anda dengan segera.

Bahan-bahan yang anda perlukan:

10 gram Bunga cengkih
100 gram biji rami

Penyediaan dan Penggunaan:

Hanya mengisar dua bahan ini bersama-sama sehingga anda mendapat campuran seperti serbuk .

Ambil 2 sudu besar serbuk ini selama tiga hari, setiap pagi. Anda juga boleh menambah serbuk dalam air minuman yang ditapis yang panas, atau dalam sarapan pagi anda. Selepas 3 hari penggunaan, berehat 3 hari sebelum mengulangi kitaran sekali lagi. Ulangi rawatan ini selama sebulan berturut-turut.

Dalam usaha untuk kekal bebas parasit, ulang teknik pembersihan ini beberapa kali setahun. Semoga bermanfaat..

Catat Ulasan

0 Ulasan