About Me

JANGAN MAKAN MADU JIKA ANDA ADA SIMPTON INI...

JANGAN MAKAN MADU JIKA ANDA ADA SIMPTON INI...
Antara sebab kenapa anda harus elak makan madu. Anda harus elak makan madu jika :

1. Anda gemar mengalami kembung perut. Sebab, dengan amalan memakan madu, kemungkinan untuk perut anda kembung akibat terlalu banyak makan atau tersalah makan akan jadi tipis.
2. Anda takut tak dapat ambil MC.
Amalan memakan madu akan menyebabkan sistem ketahanan badan anda meningkat dan anda x mudah jatuh sakit.
3. Anda mahu toksin tersimpan dalam badan.
Dengan memakan madu setiap hari, madu itu akan menyahtoksin dari badan anda. Lagi teruk jika ada yang suka minum madu dgn lemon. Anda akan jadi kerap kencing kerana toksin akan keluar drpd air kencing.
4. Tak mahu kulit tegang
Mungkin ada yang berpendapat, jika kulit anda jadi cantik anda akan kelihatan muda dan menyebabkan anda jadi tumpuan gadis atau lelaki lebih muda. Jadi elakkan makan madu.
5. Mahu badan kelihatan bulat
Memang terbukti, mereka yang mengamalkan madu badan mereka tidak ada peluang untuk menjadi bulat. Ini kerana madu akan menyebabkan anda berkurangan kalori sehingga 64%.
6. Anda mahu suara anda husky dan kelihatan terbatuk2 mcm orang2 kaya.
Amalan makan madu ni akan menyebabkan batuk dan sakit tekak hilang dan mungkin menipiskan peluang anda untuk bersuara serak dan... dan... possibility untuk demam akibat sakit tekak jadi berkurang dan berkurang jugalah peluang untuk ambil MC.
7. Anda mahu claim insurance
Jika anda ada insurance yg cover sakit jantung, maka peluang anda nak buat claim perubatan yang ada kena mengena dgn rawatan jantung jadi tipis.
Amalan makan madu menyebabkan jantung anda jadi sihat. Kalau dah jantung sihat, mcm mana nak bermalam kat hospital? Peluang untuk bermalam di hospital bertaraf mewah akan jadi berkurang.
Jadi, ingatlah dengan amalan makan madu akan menyebabkan anda kurang atau tiada peluang untuk alami 7 perkara di atas 
Ini nasihat saya. Jika degil juga, anda boleh teruskan amalan makan madu dan buat order untuk beli madu dari saya.

NASIHAT DARI SENSEI ADIMADU.

Catat Ulasan

0 Ulasan