About Me

Doktor Kata Result Cholestrol Saya Turun Mendadak Sekali!! Saya amal minum ni jer...

Doktor Kata Result Cholestrol Saya Turun Mendadak Sekali!! Saya amal minum ni jer...






Saya amalkan makan seulas bawang. Putih dengan madu asli (tak kira apa brand -guna sudu plastik) waktu pagi dengan perut kosong dan bila gi checkup seminggu kmudian… Alhamdulillah doc kata result cholestrol saya turun mendadak sekali (significantly drop)..

Sumber di petik dari  : Salbiah Nordin


Antara manfaat bawang putih adalah menewaskan setiap jenis jangkitan kerana bawang putih mempunyai kandungan anti bakteria yang kuat, melawan juga mencegah pelbagai jenis kanser, mengubati masalah pencernaan, menurunkan kadar kolestrol, serta meredakan selsema.

Bahannya :

1 Ulas Bawang Putih

1 Sudu Madu Asli

Sudu Plastik



Caranya :

Potong beberapa hirisan bawang putih atau menumbuknya, kemudian tambahkan satu sudu madu. Anda boleh mula minum dan amalkan setiap pagi sewaktu perut masih kosong . Minum banyak air setiap hari untuk menyingkirkan toksin-toksin dari tubuh badan serta mengubati pelbagai jenis penyakit.

Olahan Semula FB Keluarga Till Jannah



Sudah Baca, Klik Like Dan Komen Dibawah Jika Tulisan Ini Bermanfaat. TQ –



Catat Ulasan

0 Ulasan