About Me

Petua Murah Atasi Gout.Boleh Ucapkan Selamat Tinggal

Petua Murah Atasi Gout.Boleh Ucapkan Selamat Tinggal
Penawar Gout. Jangan bergantung dengan ubat kimia – Jika anda ada gout; cukup minum ramuan ini sekali saja!

.
Untuk yang ada masalah gout, saya berpengalaman 20 tahun. Saya tak mampu solat kerana lutut bengkak tak boleh dibengkokkan. Saudara saya beri kapsul gout dari Amerika. Saya minum 2 hari, sakitnya cuma berkurang sedikit saja.
.
Dengan izin Allah SWT saya ditemukan dgn orang Lamongan, umurnya 110 tahun. Masih gagah, anaknya umur 90 tahun yang kelihatan lebih tua.
.
Dia tanya saya sakit apa ya? Saya jawap gout Pak. Cuba cari sebiji nenas yg masak & satu batang lobak putih kira-kira 250 gram. Dikisar tambah 3 biji buah keras, jadikan minuman jus lalu diminum sekaligus.
.
Berapa kali minumnya?. Sekali saja cukup. Untuk penjagaan yg berterusan minumlah 3 bulan sekali. Saya buat sebagai mana yg diajarkan, gout saya dah hilang sama sekali, sembuh sepenuhnya Alhamdulillah! Saya teruskan tiap 3 bulan sekali hingga bertahun-tahun. Ternyata gout saya dah ucapkan SELAMAT TINGGAL!!

Bahan Pertama:
– 1 biji nenas yang masak .
– Lobak putih kira kira 250 gram.
– 3 biji buah keras.

Bahan Kedua:
Penurun gout dan pembersih kristal pada ginjal. Ini ramuannya:
1. 10 gelas air mineral.
2. 5 biji epal di potong 4 jangan di kupas kulitnya.
3. 5 helai daun sireh.
4. 1 biji buah nenas yg masaik.
5. 2 ketul halia.
6. Gula batu (gula melaka) 1/4 aja.
Rebus bahan tadi selama 35-40 minit hingga menjadi minuman kira-kira 5-6 gelas. Jadikan minuman.
Selamat Mencuba.
Moga Berjaya.
Wallahu a’lam…
Credit : budiey.com

Catat Ulasan

0 Ulasan